mandag 14. september 2009

O'hærlige mandag ;)

Faktisk ganske sjelden jeg er så glad i mandager altså... det er gjerne litt tungt å komme i gang etter helg, og det er liksom den dagen som er lengst unna en ny helg :p
Men i dag har vi hatt det så koselig :)
Sofie var jo hjemme fra bhg hele forrige uke, litt fordi jeg var såpass dårlig at jeg ikke klarte å levere hu + at hu var forkjøla og snørrete og jeg tenkte at det ble nå ikke noe bedre av å være i barnehagen..
Men i dag hadde vi en ordentlig frisk fridag :) Kosa oss lenge hjemme etter at Sofie sov til kl 0915, etterpå rusla vi ned til valglokalet og stemte. Sofie fikk putte stemmeseddelen opp i boksen og kunne etterpå stolt fortelle at hu hadde vært å stemt ;)

Etterpå gikk vi innom helsestasjonen for å veie og måle, bare for morro skyld :) Sofie syns det er så stas å leke på helsestasjonen, så der ble vi en stund...
Så var det en tur innom butikken og det ble boller og solrik ute i det fri :)

Middagen inntok vi på Egon på Solsiden og hadde det veldig koselig :) Jeg og Sofie tok en liten shoppingrunde mens pappa'n spiste ferdig, og kjøpte en tøff dongeriseleshorts til Sofie :)
Og en Hello Kitty lipbalm gjorde Sofie til Solsidens lykkeligste barn ;)

Vi har hatt en skikkelig kosedag, og det trengs kanskje med tanke på morgendagen..
Vaskemaskina ville nemelig ikke starte da jeg satte den på igår... Så i morra kommer den en servicemann som skal se på den.. Maskina er (selvfølgelig) 6 år, og går ikke på garantien lenger, så vi får bare håpe det er en liten fillesak som kan fikses.. Men jeg har mine tvil..

Måtte løpe opp å hente kamera, da pappan syns jenta si var så tøff i dette antrekket ;)

Sikkelig posering ;) Tunika fra Lindex, dongeritights fra Name-It, basketsko fra Ellos og skjerf fra Kappahl :) For ikke å glemme solbrillene fra H&M ;)

Litt sang på Egon skader ingen ;)

Lykkelig liten kropp med Hello Kitty lipbalm :)

2 kommentarer:

  1. Hei, så mange fine bilder :-) Høres ut som om dere hadde en fin dag :-)

    SvarSlett
  2. Hei Lynetmor :)

    Tusen takk :) Ja det var en kjempedag :)

    Ha en flott torsdag :)

    SvarSlett