fredag 25. september 2009

Fredag og matbokser

Da står helga for døren igjen, og godt er det :)
Litt sliten om dagen, men det er mest fordi jeg har så veldig vondt i ryggen...
Mandag skulle jeg løfte Sofie ned fra et stellebord på et kjøpesenter og da skjedde det noe ned i korsryggen min.. Dro på aerobictrening rett etterpå og det gikk faktisk greit å trene, har også trent på helsestudio både tirsdag og torsdag + turntrening med jentene mine og det har også gått bra.
Utrolig nok er det å gå og snu seg i senga som er pain in the ass... Og hvis jeg sitter for lenge klarer jeg ikke å rette ryggen helt opp og blir gående som en gås....

Jaja, håper det bedrer seg iløpet av helga :) Vi har ingen spesielle planer for helga, men vil gjerne ut på tur. Ut i skog og mark og kose oss :) Håper bare det ikke skal plaskregne i ett kjør.. men vi skal uansett klare å kose oss :)

Mandag skal jeg muligens på tuppewareparty, men det kommer litt ann på ryggen.. Er den bra blir det aerobic, men er det like vond som nå så dropper jeg den og drar på tuppewareparty isteden :) Har hørt mange skryte av de forskjellige matboksene de har, og jeg har lyst å se de på annet enn bilder.
Jeg er opptatt av og liker å lage litt spennende og innholdsrike matpakker til Sofie de to dagene de har matpakkedager i barnehagen. Nå har jeg en passe stor matboks som jeg får plass til små bokser oppi, hvor jeg prøver å variere med frukt og litt annet spennende og fristende oppi, i tillegg til brødskive og en liten biola. Bruker også å skjære pålegget som ost og pølse i forskjellige figurer, hjerte, sommerfugl, stjerne osv og det har vært kjempepopulært, også for de andre barna fikk jeg høre av de ansatte :)

Men vil gjerne se på matbokser som har inndelt med små rom, ikke sikkert jeg syns det blir bedre enn de små boksene jeg legger oppi selv i varierende størrelser, men jeg syns det er så lite og dårlig utvalg av matbokser i butikkene. De har de vanlige forholdsvis små, også har de de store koffertene. Så kanskje tupperware har det jeg leter etter.
Disse lunsjboksene var også ganske fine... har sett på de på en nettside fra USA, men her har jo Høstbarn tatt de inn, og det var jo supert. Mulig det går en bestilling dit hvis jeg ikke finner noe hos tupperware :)

1 kommentar:

  1. God bedring med ryggen =)Og ha en flott helg!

    Klem Kaja

    SvarSlett