onsdag 9. september 2009

Høstfavoritter

God kveld i stuen :) Her er jeg glad jeg sitter inne, selv om stormen nå begynner å slippe taket, pisker regnet mot rutene og det er skikkelig høstvær!
Jeg har i den sammenheng satt sammen en liten knippe av høstfavoritter til Sofie ;) Jeg er ikke halvveis på lista mi en gang, men jeg fikk ikke plass til flere bilder på denne montasjen ;)
Så jeg får lage flere seinere ;)

En ting jeg syns er litt negativt med blogspot er at den delen innlegget kommer på er så smalt, og da blir innleggene så lange. Bildene som man legger ut blir ganske små for å få plass innenfor det smale feltet... Mulig det kan endres med noen innstillinger, ikke vet jeg.. Dette resulterte iallfall i at montasjen jeg laget ble ganske liten, nettopp for å få plass i innleggsfeltet... SÅ TRYKK PÅ BILDET SÅ SER DERE DET I NORMAL/STOR STØRRELSE :)
Ganske vanskelig å se bildene på den lille montasjen iallefall..

Nevnte i forrige innlegg at jeg skulle linke til nettbutikker jeg liker. Egentlig syns jeg det er litt vanskelig, da jeg gjerne bare finner noen få plagg jeg virkelig faller for. Så istedenfor dro jeg ut mine favorittplagg fra fire forskjellige nettbutikker :) Men som jeg nevnte over, jeg er ikke halvveis på lista mi enda, så det kommer en ny montasje om ikke så lenge :)


Hos
Ellos fant jeg:
Hos Name-It fant jeg:
  • tøff dongeribukse
  • og en tøff dongeribukse til, som faktisk er borte fra sida siden sist jeg var inne...
  • og denne dressen har jeg lyst på som nr 2 dress. Veldig greit å ha to vinterdresser, hadde Name-It sin som nr 2 dress i fjor også og var veldig fornøyd :)
Hos Barn og leker fant jeg disse godbitene:
Og til slutt fra Minimikki:

2 kommentarer:

  1. Hei Madeleine :)

    Tusen takk :) Det var koselig å høre :)
    Og takk det samme, utrolig fin og inspirerende blogg du har :)

    Ha en fortsatt kjempefin dag:)

    Klem

    SvarSlett