torsdag 3. september 2009

Treningsveileder og B-gjengen

Hei hopp!
I dag fikk vi en treningsveileder som satte opp et program til oss :) Syns det er supert å ha et program å gå etter, antall repetisjoner osv.. Hvis ikke blir det litt sånn 50 rep på favorittapparatet og 3 på hatobjektet :p Og det hadde vel tatt seg ut i lengden vil jeg tro... kommet med en skakk og skeiv og h-e-l-t usymetrisk kropp ;)
Som følge av at vi hadde veiledning i dag, ble det ikke mye trening.. Så jeg vurderer sterkt å dra dit i morra igjen, for å ta igjen det "tapte" :) Da tror jeg inngangen til helga blir heeeeelt perfekt!!

Og helga starter med middagsgjester :) Tror jeg heretter bare kaller de B-gjengen :p Det er to av Gørans kompiser som kommer, de er et godt trekløver, så som sagt heretter omdømt til B-gjengen :p Lørdag stikker de på fest og jeg skal nyyyyyyyyyyyte kvelden hjemme :) Kanskje til og med heeeelt alene.. Men det kommer ann på litt forskjellige faktorer fordi mamma skal være barnevakt fra før av, men vil gjerne ha Sofie på overnatting også hvis hu skal ha de andre hjemme hos seg. Men det får tiden vise :)

Hmmm, ikke så mye vettugt å berette om i dag ser jeg.. så jeg avslutter med noen bilder fra ettermiddagsturen til meg og Sofie i går :)

Fortsatt fin torsdagskveld :)

Tankefull liten lusk som koser seg med rosiner :)

Spagat ;)

Første hinder er passert :)

Og det neste :) *flinke snuppa mi*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar