fredag 27. mars 2009

Den stolte eier

Av et Sony a-200 speilreflekskamera :) Dro for å kjøpe meg Nikon D60, men selgeren anbefalte selvfølgelig et annet kamera.. Og siden jeg var der alene var det ikke akkurat mange å spekulere sammen med.. Og så jeg som har grubla i flere dager før jeg endelig bestemte meg for å dra og kjøpe, også blir det liksom ikke slik man har tenkt seg!
Jeg blir nesten litt sliten av meg selv, for ikke å snakke om hvor slitsomt det må være for min bedre halvdel disse dagene, hihi ;) For selv om jeg så at jeg nå hadde råd til et kamera, kommer det plutselig en indre stemme som forteller meg hvor mye penger jeg kunne hatt om jeg ikke hadde kjøpt..
Og da blir jeg nesten litt sur når det ikke blir som jeg har tenkt meg ;) Jada, jeg vet det er opp til meg selv å bestemme, men man blir nå litt påvirka av disse innpåslitne selgerne...

Vel hjemme, begynte jeg å lese litt om det kamera jeg faktisk hadde kjøpt.. Og ble egentlig mer og mer i tvil.. De hadde selvfølgelig glemt å legge oppi objektivet til kamera, så Gøran dro ned for meg, mest for å bytte hele greia og ta med et Nikon D60 kamera hjem.. Han traff på samme selgeren! og han prata så varmt om dette Sonykamera at Gøran kom hjem med det samme kamera + objektiv da. Vi har 30 dagers full bytterett, så selgeren ba oss prøve kamera, og skulle vi ikke bli fornøyde skulle vi bare komme tilbake å bytte i Nikon. Ikke akkurat en enkel oppgave sådan, da vi aldri har har prøvd Nikon heller. Men utifra hva vi har lest + tester var det det kamera vi hadde sett oss ut.
Men vi gir nå dette Sonykamera en sjans noen dager, er vi fornøyd beholder vi det :)

I skrivende stund sitter Gøran å leser for Sofie! Hu våkna og hyla av redsel.. mest sannsynlig drømt, da hu fortalte at hu var redd for tiger'n.. Helt umulig å legge ned igjen, full panikk og kroppen stiv som en påle. Så nå har vi en liten koselig kveldsstund alle tre, før vi straks tar kvelden :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar