tirsdag 17. mars 2009

Praha

Mitt favoritt reisemål er og blir Praha! Blir jo aldri lei, og vil tilbake gang etter gang. Har kommet litt utav telling hvor mange ganger jeg har vært der...
Men etter jeg fikk Sofie tenkte jeg at det nå blir en stund til vi drar tilbake dit. Hva er Praha for ei lita jente på 2-3 år (ja hu er 19 mnd nå, men jeg tenker litt fram i tid da ;))
MEN der tok jeg (heldigvis) feil! Jeg har funnet så mye gøy for barn der at jeg må bare dele det med dere! Nå blir det sparings her i gården iallefall ;) Flyreise for under 1000-lappen tur/retur og leiligheter for ca 2000 kr for 4 dager (dette er noe jeg har fant etter første søk, så det finnes nok billigere også). Skal jeg reise med Sofie ønsker jeg å bo i leilighet framfor hotell. Større plass for Sofie å boltre seg på, og muligheten for å lage måltider selv. Ser for meg at det er greit å iallefall kunne lage frokost og kveldsmat selv. Også slipper vi å sitte i samme rom som Sofie sover, noe man må på hotell..

Her er noe av aktivitetene som jeg ser for meg vil være mitt i blinken for Sofie iallefall (klikk på linkene for å komme til de forskjellige attraksjonene):

Dette var også noe jeg fant i første søk, så det er sikkert mer også... men jeg tror dette holder i lange baner og vel så det ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar