mandag 16. mars 2009

Mandag...


Er det noe tvil om hva jeg mener... Mandager er og blir en dag som ikke passer inn sammen med de andre ukedagene ;) Ekstra trøtt og hele dagen preges av det.. Iallefall hos meg! Skulle tro man var full av energi og overskudd, men for min del er det den dagen i uka jeg føler jeg har minst energi! Kanskje litt kortere lunte også?! Vel, det får dere spørre min kjære om ;)
Jeg vet iallefall at jeg irriterer meg grønn over MGP sangen som skal representere Norge, "Fairytale".
Jeg syns ikke den er noe fin i det heeele tatt! Og blir litt "grumpy" hver gang jeg hører den ;) Det første som slår meg er måten han synger på, snodig engelsk... Og jeg syns hverken teksten eller melodien er noe å rope hurra for heller! Føler nesten jeg er den eneste som ikke syns sangen er fin.. Men jeg legger meg ikke ned å gråter av den grunn ;)

Ellers en mandag preget av regn, regn og litt regn til.. Vi får håpe det er opprydninga til våren som er kommet. Bort med snø og is, fram med gress og hestehov =)
Gjort litt skolearbeid har jeg også, fått sendt inn en ny oppgave og er som vanlig spent på tilbakemeldingen..
Sofie hoster fortsatt endel på kvelden og natta, men det begynner å bli en vane, dessverre...
Hu er heldigvis i fin fin form og vet å terge mamman og pappan sin ;)

Huff a meg, dette ble et dårlig innlegg, men så er det jo mandag også ;)
Akkurat nå står nok en fotballkamp på tv'n, Sandefjord mot Brann, og Branns nedtur ser ut til å fortsette.. Tror ikke de er så glad i mandager heller ;)
Avslutter nå, før jeg øser ut av meg enda mere "spy." ;)
Vi blogges til en ny og bedre dag i morra - hurra!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar