onsdag 11. mars 2009

Litt shopping hjelper på humøret

På søndag oppdaga jeg butikken Mitt skattkammer på en liten rusletur jeg og Gøran hadde etter kinarestaurantbesøket. Og når jeg ser en ny butikk med fristende varer, og den er stengt når jeg ser den, går det ikke mange dagene før jeg avlegger en visitt ;)
De hadde myyye fint! Mange søte nostalgiske leker, men de passer best når Sofie blir litt større. Men klarte fint å svi av en del på visakortet.. Gledelig for meg hadde de ta 3 produkter for 300 kr på et utvalg av klærne. Kjøpte den brune jakka på det siste bildet, skjorta og kjolen for 300 kr. Tilsammen ville de 3 plaggene ha kostet 900 kr.... (kjole 400, jakke 250 og skjorte 250 kr). I tillegg klarte jeg ikke la den brune hettejakka på det første bilde henge igjen... Måtte bare ha den, men syns ikke det var så drøy pris på den, 25o kr... + ei hærlig myk dongeribukse.
Plaggene er mye finere enn på bildene, vanskelig å få fram helt hvordan de ser ut. Men er kjempe fornøyd og humøret er litt bedre ;)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar