fredag 20. mars 2009

Jeksler

Jupp, da har jeg endelig klart å få tatt en titt inn i munnen til Sofie, og jeg har fått øye på to jeklser som kommer på hver sin side oppe. Vil tro det er 2-års jekslene, da hu fra før av har 16 tenner. Og i følge den oversikten på DinBaby skal de ha 20. Nede har jeg ikke klart å sett ennå, men det er nesten så jeg håper de er på vei også, så vi får alt overstått med en gang.
Stakkars lille snuppa... naboene må tro vi driver mishandling sånn som hu skriker til alle døgnets tider. De er forhåpentligvis vant til litt barnegråt. Men når det blir så intenst både dag og natt må de nå bare begynne å lure ;)

Jeg aner ikke hvor lenge dette pågår, men håper virkelig for Sofie sin del at det snart er over.. Og bitte litt for min egen del også, for med litt mer nattesøvn enn en time eller to, blir jeg en myyyyyyyye bedre mamma for Sofie også ;)

Siden Sofie våkner så og si hele kvelden, 3 ganger allerede i skrivende stund, blir det syndenes grandis på meg og min kjære i kveld.. Den uten paprika :)) Jeg kan ikke fordra paprika på pizza.. Syns det er veldig godt med paprika på brødskiva osv. Men da er den vel og merke kald :) Straks den havner på en pizza og blir varmet i ovnen blir den så dvask og hele pizzaen smaker ikke annet enn paprika. Så selv om jeg ikke føler jeg må gå til det skrittet å melde meg inn i gruppa på facebook, så håper jeg den uten paprika er kommet for å bli :)

Håper dere får en hærlig fredagskveld, vi skal prøve å nyte den så godt det lar seg gjøre og håper på bedring allerede i morgen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar