tirsdag 10. mars 2009

Lei og trist

Har jammen meg ikke så mye å fortelle.. Er litt lei, umotivert og trist om dagen! Er utrolig lei og umotivert til skolearbeidet, men det går vel i litt berg- og dalbane. Håper bare banen tenker seg oppover snart ;)
Skal ikke skrive så mye om hvorfor jeg er trist, men det har noe å gjøre med en person jeg liker veldig godt og trives utrolig godt i selskap med, som jeg nok ikke kommer til å se så mye mer lenger :,(
Nok om det her på bloggen, for jeg blir bare så lei meg og begynner å gråte når jeg tenker på det. Men håper vi holder kontakten, både med blogging, msn og meldinger!

Ellers har jeg og Sofie vært en liten tur til mamma og pappa i ettermiddag. Sofie er så utrolig glad i å bli lest for, og selv om utvalget er stort, føler vi at vi leser de samme bøkene om og om igjen =) Og hjemme hos mamma og pappa har jeg kassevis av bøker. Så vi tenkte at vi kunne se om det var noen som passet for Sofie nå. Og det var det! Mange hærlige bøker fra Disney klubben som jeg var medlem av da jeg var mindre. Ganske korte fortellinger med fine bilder og akkurat passe med tekst.
Siden vi kom så seint hjem ble det ikke tid til noe lesing i kveld. Men gleder meg allerede til i morra, hvor vi kan ta fatt på nye bøker og se hvordan de faller i smak hos Sofie =)
*God natt alle sammen*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar