mandag 30. mars 2009

Djevelen eller en varulv?

På veggen har vi verdens fineste maleri malt av prinsessa i huset ;) Det har nå hengt på veggen i flere måneder og alle som er innom beundrer maleriet ;) I går ba min kjære meg om å se fra den vinkelen han satt. Han spurte meg om jeg så noe spesielt med maleriet... Og jeg så det med en gang! Tenk at vi ikke har sett det før!!! Skjønner du hva jeg sikter til?
Ta en god titt på dette bildet:
Hva skal man kalle det, det første jeg sa var: det er jo Djevelen, hihi.. Men vi kom fram til at det kanskje så mer ut som en varulv :) Det gule hodet, øyet, nesa, munnen, det hårete ansiktet og ørene på toppen :)
Vi konkluderte med at nå er bildet sikkert verdt flere millioner kroner, hihi :)
Men skjønner enda ikke at vi ikke har sett det tidligere, for nå ser vi jo ikke annet..
Ellers har dagen gått til skolearbeid... og masse lek og kos med snuppa på ettermiddagen :)
Kjenner jeg blir VARM om hjertet bare jeg tenker på den lille skatten min som nå ligger i senga med sine to kosekluter :) Der ligger det et lite menneske jeg er villig til å gjøre alt for! Som får meg til å mykne selv i de hardeste kantene og som gjør livet så komplett og meningsfylt :) Men der ligger også min største bekymring, som vil vare livet ut. Et menneske som jeg elsker så høyt at jeg får vondt av å tenke på alle livets prøvelser som vil komme.. Men jeg skal være der, støtte, veilede og hjelpe så godt jeg kan. Fylle dagene med lek, latter og glede, legge et godt grunnlag for oppveksten og videre i livet :)
*dagens lille dype*
I morra blir det shopping med mamma :) Litt handling og fornying må til før vi setter kursen nordover. Dåpsgave og litt smågaver må kjøpes ;) Og kjenner jeg meg selv rett kommer jeg vel hjem med en ting eller fem til Sofie også ;)
Goooo'mandags kveld :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar