søndag 22. mars 2009

Håndballkamp og koselig besøk

Da har jeg og Sofie vært på håndballkamp og heia på Hommelvik ;) Søskenbarnet mitt Tonje spiller der og tanta mi lurte på om jeg hadde mulighet til å være med Tonje. Karianne mitt andre søskenbarn, storesøstra til Tonje hadde håndballkamp samtidig, men selvfølgelig på forskjellige steder. Siden Sofie ikke hadde vært ute i dag, tenkte jeg at hu kunne få være med å se på. Tror hu hadde godt av å få se litt andre fjes enn bare mamman og pappan sine ;)
Og Sofie stoooorkosa seg, klappa og ropte YEAH og strakte hendene i været ;) Hu holdt seg til og med i ro på tribunen rundt der jeg satt. Flørta litt med de rundt oss og fikk selvfølgelig respons ;)
Etterpå tok vi med oss Tonje hjem, så hu ble henta her.
Sofie syns det var så stas å ha Tonje på besøk. De bygde lego, turna, spiste youghurt og kosa seg.

Blemma i munnen til Sofie er så og si borte!! Og i dag hadde vi den første middagen på flere dager uten noe form for smerteskrik :)))) Det er ikke tvil om at Sofie er på bedringens vei, vi begynner å få tilbake den gode gamle jenta vår :)
Vi holder hu hjemme i morra også, og skal bare kose oss med lek ute og inne
og kanskje bake litt :)
Ei lita lur snuppe på tribunen :)

Sofie og Tonje bygger lego :)

Koser seg med youghurt :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar