torsdag 19. februar 2009

Begynner å se fram til Lofottur

For nå er det ikke såååå lenge til vi vender nesa nordover til familien til Gøran =)
I tillegg får vi endelig treffe det nye familiemedlemmet også, lille skjønne Lucas som ble født 13.januar =)
Vel, det er ennå over en mnd til vi reiser da, men det nærmer seg stadig. Fly bestilte vi like etter jul, og skulle nå tilfeldigvis sjekke tidene siden ei tante av Gøran som bor i Bodø gjerne vil at vi skal komme innom på veien. Huska jeg riktig hadde vi ca 3 timer fra vi landa til ferja gikk..
Det er med vilje vi reiser søndag fordi da går ferja kl 15, i motsetning til 1630 på hverdager.
Siden det tar 3,5-4 timer med ferja, syns jeg det var greit at vi kom oss med den kl 15, så vi ikke kommer fram så seint etter leggetid til Sofie.. Jeg er IKKE av den som på punkt og prikke skal ha barnet mitt i seng presis kl ditt og datt. Men hu er nå i seng rundt kl 20, og hvis vi tar den ferja som går 1630 er v jo ikke framme før i 2030-21 tida.. Og med tanke på at de ikke har sett Sofie siden i sommer, så er det jo kjedelig og komme fram så seint, hvor hu nok allerede er blitt overtrøtt. Så derfor passa det mye bedre med 15-ferja.
Skulle derfor dobbelsjekke dette også nå, hvor det plutselig er kommet en rute til som begynte å gjelde 16.februar.. Da går det ferje kl 21 på søndager!! Hvis jeg har forstått det riktig så er dette en ekstra rute som er oppretta, men det stod utrolig dårlig forklart så jeg har nettopp sendt en mail til de. De kan jo ikke ha en rute som gjelder til 13.april, også plutselig få en ny den 16.februar?!? Vel, alt er mulig i et lite stykke Norge, men jeg håper ikke det i dette tilfellet da...
Et par koselige bilder fra Reine i Lofoten, dit vi skal =) Nå off for å henta snuppelupp hjem =)))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar