torsdag 5. februar 2009

ZzZzZzZzZzZzZz

I dag har jeg gått i halv svime fra morra til kveld! Kanskje ikke så rart siden nettene er et kapittel for seg selv.. Dette trenger nok ingen nærmere forklaring, det er bare å lese de andre innleggene :p

Ikke så mye nytt å blogge om egentlig, vi er nå her hjemme i vår egen lille hule, og venter på at snuppa skal bli frisk :) Definitivt den beste dagen så langt, og dette er første kvelden siden hu ble syk, at hu ikke sovna i armkroken til pappan sin.
Men nå er Sofie såååå lei av å bare være inne og se de trøtte kjedelige ansiktene på mamman og pappan sin, at jeg syns oppriktelig synd på hu ;)
Min mamma er på bedringens vei hu også, så om begge to er i bra form i morra, tror jeg at vi avlegger mamma og pappa et lite besøk. For Sofie sin del ;)

For å fortelle litt om det jeg avslutta med i forrige innlegg, så skal jeg på fest på lørdag :)
Turnforeninga mi ATIF var 85 år i desember 2008, og det skal feires nå på lørdag!
Det skal være i det treningslokale hvor vi trener, med koldtbord og god drikke til :)
Det er også med partner, men siden mamma og pappa skal, blir Gøran hjemme med Sofie.
Men vi er ganske mange fra den litt yngre garde som ikke skal ha med kjæresten, så jeg er overbevist om at vi vil få det helt topp!
Hege har vært så snill å påtatt seg et lite forspill først også, så da møtes vi ungfolene til en øl eller to før vi rusler ned til festen :)
Gleder meg veldig til dette og håper det står til forventningene :)
Det er jo ofte sånn at når man gleder seg veldig til noe, så blir det gjerne litt nedtur..
Men jeg håper ikke det gjelder i dette tilfelle ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar