onsdag 11. februar 2009

Ensom og forlatt

Vel, det var vel å ta i litt ;) Min øyesten ligger å sover i senga si etter første dag i barnehagen på over ei uke. Min bedre halvdel er ute på pub sammen med kompiser og ser landskampen Tyskland-Norge. Syns det er så godt at han er ute med kompiser, misforstå meg rett, vil ikke ha han ut av huset altså, hehe.. Men han er en utrolig hjemmekjær pappa, som liker å leke med snuppa de siste timene før hu legges, som liker å være med på kveldstellet og leggerutinene..
*føler meg som verdens heldigste som har en slik mann og pappa til min datter*
Hadde det vært opp til han, hadde han dratt 15 min før kampen begynte i dag, bare for å få være med på kveldsmaten og legginga av Sofie. Men kompisene fikk overtalt han til å komme litt før, siden kampen går på betal-tv var nok ikke de de eneste som skulle se kampen på pub..

Er ubeskrivelig glad for at Gøran er en hjemmekjær familiemann, men unner han virkelig tid med venner. Det er viktig å koble av litt og tenke på andre ting også =)

Som jeg nevnte i et tidligere innlegg er jeg innom DiB (dinbaby) omtrent daglig, nesten bare for gøy for å lese litt hva folk lurer på, sliter med, er glade for osv osv.
Fant et innlegg hvor det var link til en nettbutikk med barneklær i Danmark. http://www.roselille.dk/ Utrolig nydelige klær, hvor jeg garantert kommer til å bestille noe til Sofie. Jeg er bare så usikker på størrelsene.. De har 86/92, som er 1 1/2 - 2 år. Men jeg vil jo gjerne bruke de klærne på sommeren og høsten også, og da lurer jeg på om den vil bli passe. Hu blir jo ikke 2 før i august. Men at hu da passer inn i str. som har med 86 å gjøre, er tvilsomt. Neste størrelse er 2/3 år, som jeg frykter vil bli for stort... Men jeg tror nesten jeg satser på de allikevel, så får vi heller vente litt med å bruke de til de passer ;)
Her er bilder av det jeg har lyst på, minus lua på det siste bildet =)








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar