tirsdag 3. februar 2009

Ikke så mye nytt men...

Det røyner på litt i alle ender om dagen.. Begynner å merke at jeg har sovet minimalt de fire siste nettene.. Sofie stakkar er nok lei og sliten av å være syk, så verden raser sammen ved hver minste lille ting som ikke går slik som hu vil. Matlysten er ikke helt der heller, så vi lokker nå med det vi kan =)
Sånn alt i alt har dette vært den beste dagen så langt siden hu ble syk. Så vi håper det går den rette veien nå. Marerittet med øyedråper og salve tror jeg vi bare må belage oss på så lenge hu må bruke det. Hvor mye av salva og dråpene som faktisk blir igjen på øye etter all gråtinga er totalt uvisst... Og jeg tror Sofie syns hu har verdens værste foreldre akkurat der og da, som må tvinge hu til å gjøre noe sånt.. Hvis jeg og Gøran bare prater sammen, og nevner øyedråper, kommer det kjappere enn lynet en kommentar fra familiens yngste medlem:"Øyedråpa, ekkelt!" Hehe, hu er jo så skjønn =)

Har vært ute en liten tur i dag også, helt alene.. Hadde et lite behov for frisk luft, etter kun å ha vært ute to turer på legevakta med Sofie siden fredag.
Vel, frisk og frisk luft, det var de åndedragene jeg trakk i mellom bila og butikkene ;)
Var å kjøpte bursdagsgave til Torstein som fyller to år i morra =) Torstein er sønnen til Torhild, ei venninne av meg. Pga at Sofie er syk, har jeg ikke kommet meg avgårde tidligere, så stakkar liten, han får ikke pakken på dagen sin =( De bor nemlig på Oppdal, så den skulle egentlig ha vært avgårde med postgangen igår.. :/ Og siden jeg ikke fikk til det, skal jeg høre med mamman om jeg kan ta den med på lørdag når jeg treffer hu... Huff a meg, får dårlig samvittighet, men tankene har vært litt andre steder de siste dagene.. De er heldigvis små ennå, så om de får en pakke fire dager etter bursdagen, så tror jeg ikke de har de helt store tankene og meningene om akkurat det =)

Var også en snartur innom Barnas Beste, som har 30-50% avslag på klær og barneutstyr. Men de var ganske så utplukka.. De hadde fått de siste varene som var igjen fra Reflex Lade, som nå er nedlagt. Og de klærne så jeg jo når jeg var på opphørssalget der.. Men kjøpte ei tøff Mexx dongeribukse til Sofie. Litt stor ennå, men kjøpte en størrelse større med vilje. Siden vi har nok av klær som må brukes i 86 ennå. Kan forøvrig meddele at jeg er stor fan av Mexx til barn. Syns de har veldig mye fint!!

Nå skal denne bloggeren om ikke lenge finne senga si... Det er nesten mer slitsomt å ha syke barn enn å være syk selv ;)
PS! Det kommer litt mer bilder på bloggen når vi får tilbake vår egen pc =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar