søndag 22. februar 2009

Fastelavenssøndag

Ja i dag er det fastelavenssøndag! Vi har bare kosa oss hjemme så langt, og det har heller ikke blitt noe tur ut.. Regnet strømmer ned uten stopp, selv om Sofie er bedre av både hosting og snørr, så holder vi oss inne :)
Fikk ei melding av tanta mi om vi kommer på fastelavensboller i ettermiddag, noe vi takka ja til :) Hadde tenkt å bake med Sofie i dag, men da drar vi bort å spiser i boller isteden og sparer bakinga til onsdag =) Torsdag har jeg bursdag, og Sofie skal ta fri fra barnehagen, og vi inviterer mamma, pappa, og besteforeldre som har mulighet til å komme denne formiddagen.
Så da kan jeg og Sofie ta bakinga på onsdags ettermiddag =)

Igår var vi ute på en liten handletur, mest for å se etter kostyme til Sofie. Men som jeg hadde regna med var de ganske så utplukka + at jeg fikk rett i mine antakelser om at det stort sett er ole brumm, nasse nøff, katte- og kaninkostyme til disse minste.
Kunne faktisk tenkt meg pippi kostyme, men ikke et jeg "snekrer" selv hjemme. Men de jeg har sett er bare fra 4 år og oppover... Så jeg får fortsette jakten i morra :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar