tirsdag 10. februar 2009

Fant så mye fint!

Etter endel skolearbeid i dag, trengte jeg å lufte hodet litt. Kom på at det er lenge siden jeg har vært på Name It. Syns de har mye fint der, og jeg kan kle opp Sofie litt slik at hu ikke ligner på de andre 7 jentene på avdelinga i barnehagen ;) Neida, men jeg syns det er litt gøy at Sofie har litt andre klær enn de som veldig mange andre går i. På Name It tar de inn bare noen plagg i hver størrelse slik at de har ikke plaggene i evigheter. Noen plagg tar de inn større parti av, men mye kommer bare i noen eksemplarer. Så selv om det ikke vises så godt på bildene hvor fine klærne er, hadde jeg lyst å legge de ut allikvel =)
Kåpa og lua kjøpte jeg på XY til 50% avslag. Sofie har 4 kåper fra før *oii*, men syns den var så fin med lua til. Kjøpte alle klærne i str. 92, så de passer ikke helt ennå da.. Men jeg syns jeg var veldig fornuftig, for jeg kunne gjerne ha funnet på å kjøpt de str. 86 bare for å få brukt de nå ;) Men først må vi bruke alt annet vi har i str. 86 mens det ennå passer..

Siste bildet hadde jeg lyst å vise dere de tre turnjentene mine som jeg skrev om som fikk fortjenestemedalje i sølv. Ida Veronica, Ida Sofie og Marthe. Verdens beste jenter!!

Sofie er hos mamma og pappa i dag også, igår kom mamma og Karianne og henta hu. Det var for kaldt og snødde for mye til at de dro i skogen. Så de hadde leka seg litt ute i hagen, bygget snømann og kjørt litt akebrett ned veien mot huset til mamma og pappa =)
Jeg og Gøran dro innover til i 1730-tida, og tok en forsinket morsdags kaffe. Sofie hadde storkosa seg, og spist kylling og diverse annet til middag.
Idag skulle de dra rett på tur i skogen med akebrettet. Litt vind, men ikke så kaldt og sola skinner. Så jeg tenker de kosa seg. Sofie skal spise middag der i dag også, så skal vi dra å hente hu etterpå.
Så jeg skal ta fatt på litt skolearbeid til før snuppa hentes hjem igjen =)

Det var så jobbigt å få teksten til å havne der jeg ville, så jeg skriver heller her hva som er på hvert enkelt bilde =)
Bilde 1: Lilla body med blomster på ermene, lilla bukse og matchende sokker.
Bilde 2: Brun kåpe med kjempe søt lue til
Bilde 3: Kjempe mjuk dongeribukse, som den lilla bodyen også matcher til. De blomstene bodyen har på ermene, finner man igjen på baklomma på dongeribuksa.
Bilde 4: Rosa body, jakke og bukse i samme søte serie.










































Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar