torsdag 26. februar 2009

Hæppi bursdag til meg ;)

Da går årets bursdag snart mot slutten også.. Jeg kan nesten ikke tro at jeg er blitt så gammel!! Man er vel ikke eldre enn man føler seg, men jeg blir nå litt opphengt i dissen tallene uansett..
Jeg syns helt ærlig at det ikke er så lenge siden jeg var i de glade 20-årene, hvor livet dreide seg om helt andre ting enn i dag. Ja, jeg var nok en av de ivrige ut-på-byen-menneskene, og ting var litt enklerer å være med på enn i dag. Jeg er faktisk glad jeg fikk oppleve ungdomstida mi til det fulle. Jeg har rast fra meg, og kunne ikke fått en bedre inngang til 30-årene enn at jeg fant min kjære og etterhvert fikk godjenta vår =)

Jeg tenker faktisk ikke så ofte tilbake, av og til selvfølgelig, men hver bursdag blir jeg litt sånn sentimental og tenker tilbake på årene som har gått.. Det er liksom bagasjen man har fått, som får mer og mer innhold etterhvert som årene går. Jeg velger å tro at jeg har en positiv bagasje med meg, hvor mye av det er verdt å åpne og overføre til Sofie :)

Har hatt koselig besøk av mamma, pappa, farmor og farfar tidligere på dagen, kost meg med Gøran og Sofie på ettermiddagen, og nå får jeg min favorittmat for tiden; kyllingsalat som jeg og Gøran skal nyte :)
Jeg har hatt en hærlig dag sammen med min lille familie :)

Jeg og Sofie har forresten sett elg i dag også, ikke mindre enn 3 stk, som gikk utenfor blokka vår. Den ene løp ut av syne ganske fort, den andre fikk vi sett en stund på, og plutselig sier Sofie: en der å, og peker mot et tre. Og der stod jammen meg tredjemann også :) Pappa fortalte at mamman deres hadde blitt avliva ved motorveien, og de tre elgkalvene har ofte blitt jaga opp i skogen, men kommer tilbake for å lete etter mamman sin stakkar :(




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar