tirsdag 17. februar 2009

Kjøttbullar og mobiltelefon

I dag spiste vi like godt middagen på IKEA.. Kjøttbollene der smaker alltid like godt, og Sofie er veldig glad i de =) Hadde noe småtteri vi skulle ha der uansett, så da ble det så vi dro rett etter vi henta Sofie i bhg. Myyye bedre, enn å dra ut etter middagen når Sofie så smått begynner å bli trøtt og vi må kjempe en hard kamp for å holde hu våken på bilturen.
Etter en rundt på IKEA kjørte vi for å se på mobiltelefon til meg. Jeg har bestemt meg (tror jeg, hehe). På Lefdal kosta den 1595,-, men hvis jeg bestiller den via nettbutikken til Telenor, blir det 499,- + frakt. En vesentlig forskjell spør du meg.. Så nå er det like før jeg trykker på "bestill" knappen ;)


Det er denne telefonen jeg 99,99% sikkert kommer til å kjøpe =)
Sony Ericsson w760i. Den har alt jeg trenger, inkl. et bedre kamera enn det elendige jeg har på min nåværende mobil. Den har også kommet bra ut i test, så jeg tror jeg bare må hoppe i det og bestille den. Jeg er (dessverre) en sånn type, som gjerne skulle ha skifta mobil annenhver mnd, men det har jeg ikke penger til.. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg blir skremmede fort lei de jeg har. Men nå håper jeg at jeg har truffet blink med denne! Det finnes selvfølgelig mange fancy dippedutter, men jeg kan bare ikke ha en mobil til flere tusen kr.. Med ei lita snuppe i huset som har gjort mobilsnapping til en sport, går den desto oftere i gulvet.. Ikke er jeg spesielt lysten på å legge igjen flere lapper for en tlf heller. Det finnes mye annet jeg heller vil bruke de pengene på! Oops, som f.eks å betale inn 3000 kr til turnstevnet jeg skal på i Kristiansand i sommer :/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar