fredag 13. februar 2009

Da var jeg virkelig forlatt..

Vel, kanskje ikke i ordets rette forstand slik dere kanskje tenker når dere leser overskrifta. Jeg er ikke forlatt for godt altså ;)
Mamma kom å henta Sofie i halv fire tida i dag, og Sofie ble gladelig med mormor. De dro avgårde med ute og inneklær, bøker og den store legokassa. Sofie hadde nemlig et ønske før hu dro, det var at hu og morfar skulle bygge lego. Så da var det ikke mye tvil om at legokassa skulle med ;)
Noen timer etterpå kjørte jeg Gøran til John Egil. De har en skikkelig guttepreike kveld, og drar mulig ut på byen. Og blir det veldig seint, overnatter han hos JE. Han er jo gressenkemann i denne tida, da Lillian er i praksis i Ålesund.
Så her sitter jeg helt alene, og ser Mesternes mester. Heier selvfølgelig på Gøran Sørloth, trønderen fra Rosenborg ;)
Jeg og Gøran var også innom videobutikken Showtime på vei til John Egil, de hadde sånn filmskred, så vi kjøpte 10 filmer for 290 kr. Gøran har også sånn superdeal, hvor han leier så mange filmer han vil iløpet av 1 mnd. Så jeg leide med meg Mamma Mia som jeg ennå ikke har sett, sikkert som en av de siste =) Så planen er å få sett den iløpet av kvelden. Mamma hadde også med seg 2 bøker i 2 serier som vi begge leser, så det blir litt lesning på sengekanten i kveld og tenker jeg ;)
JA!! Også kjøpte jeg meg hår og ansiktsmaske i idag også! Så nå skal jeg straks hoppe i dusjen og bare pleie hår og kropp i rolige omgivelser =)
Så blir det vel litt godis og film etterhvert!

Så hvis jeg ikke blogger mer i kveld, så får dere ha en kjempefin fredagskveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar