tirsdag 24. februar 2009

Kristiansand

Til sommer'n skal jeg altså på turnstevne i Kristiansand! Gleder meg veldig, jeg digger den byen (les dyreparken) ;)
Siden jeg nå har sagt fra meg forbundsdommervervet i troppsturn er det lenge mellom turene til Kristiansand. Var der ca to ganger i året når jeg dømte konkurranser..
Men til sommer'n kan jeg endelig vende nesa nedover igjen, håper vi da!
Vi har nemlig fått beskjed fra arrangøren at de ikke kan skaffe oss hotellrom i den kategorien vi ønsker. Men vi lar oss ikke stoppe av den grunn ;) Vi troppa opp på møte igår for å diskutere hva vi kunne gjøre. Ingen var så veldig lysten på å betale enda mer for å bo på et dyrere hotell.. Det har de nemlig flust av!! Det ser ut til at arrangøren har gjort en liten blemme, ved å tro at de fleste ønsket å bo på de dyreste hotellene!?!

Jeg hadde søkt litt på nettet før møtet igår, og funnet ferieleiligheter til utleie.
Dette fallt i smak hos alle, så jeg har nå sendt inn bestilling på to leiligheter som ligger i sentrum. En for de fire damene og et for oss seks ungdommene (jada, jeg er fortsatt ungdom i hodet ;) )
Så nå krysser vi fingre for at vi får de to leilighetene som ligger i samme hus, rett over gangen for hverandre :)
Jeg gleder meg så jeg kjenner det kribler i kroppen.. Bare det å snuse inn sørlandslukta langs bryggene, rusle i gatene, badestrendene, det yrende sommerlivet og 2000 turnere som setter sitt preg på byen gjør at jeg knapt klarer å vente!! Ja for ikke å glemme dyreparken!!!! *hopperoppogned*
Planen er også at mamma, pappa og Sofie skal komme nedover :)
De skal overnatte flere netter og bare kose seg på veien nedover. Er jo et stykke og kjøre, og med ei aktiv lita snuppe i bilen krever det litt stopp og morsomme aktiviteter som f.eks Hunderfossen :)
Og når jeg er ferdig med stevne skal vi alle dra i dyreparken og KOSE OSS ;)
Dermed klarer jeg å snike meg til iallefall to dager i dyreparken ;)
Så nå *krysser vi fingre* for at jeg får en bekreftelse på at vi får leilighetene!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar