fredag 20. februar 2009

Utfordring og sykdom

Vel, Sofie har vært hjemme fra barnehagen i dag, den stygge hosten er tilbake... Og hvordan kan en så liten kropp produsere så utrolig mye snørr?!? Jeg er sikkert en liten hønemor, men jeg tenkte at sender jeg hu i barnehagen så blir nå den hosten slettes ikke borte, så derfor ble det hjemmedag. Var en liten tur innom byen før jeg dro og handla i dag, og fant selvfølgelig mye fint på Name It i dag også. Når sant skal sies var det mamma som kjøpte det meste da ;)
Ellers har vi bare kosa oss med inneaktiviteter.. Og taco på meg og Gøran i kveld =)

Ikke så mye å blogge om egentlig, så jeg legger ut en utfordring jeg fikk.. Ikke akkurat spennende lesning, men i mangel på noe annet så kommer dette:
PS! Vet at det hopper over noen nr, men den var sånn da jeg fikk den =)
OG, jeg utfordrer ingen.. be my guest hvis noen har sterke ønsker om å svare på dette ;)

1. Hvor gammel kommer du til å være om 10 måneder? Urk.. 34 år

2. Tror du at du har giftet deg til da? Tja, skal aldri si aldri ;)

3. Hvem snakker du mest med på telefon? Mamma tror jeg

4. Husker du hvor du var 11. september 2001? Ja, men stedet er ikke vært å nevne

5. Hvem ringte deg sist? Svigermor

6. Hvilken CD står i CD-spilleren din? Elias (redningskøyta i Lunvik)

7. Har du kjæledyr? Nei, har hatt og håper på en hund igjen om noen år

8. Når var siste gang du drakk kaffe? I dag, kaffe latte riktig nok

9. Er foreldrene dine gift? Ja

10. Når så du din mor sist? I dag

11. Liker du å reise med fly? Jupp

12. Hvor mange land har du bodd i? Ett, ingen over, ingen ved siden av; Norge!

13. Hvor mange byer har du bodd i? En, Trondheim

14. Hvor mange søsken har du?? 0

15. Kan du plystre? Ja

16. Hva var det siste du spiste? Taco

17. Hva er din favorittiskrem? Hmm.. har ingen favoritt tror jeg

18. Hva ser du frem til? Våren, mindre sykdom, bryllupet til Marthe og Terje

19. Er det noe du vil fortelle til noen? Ja

20. Hva gjør du om en time? Sover forhåpentligvis

21. Liker du kaffe? Nei ikke rein kaffe

22. Hvor mange glass vann drikker du for dag, gjennomsnittlig? 1-3

23. Er noen forelsket i deg? Håper jo det da ;)

24. Ville du sovet med noen andre, eller sovet alene? Begge deler

25. Har du noen gang blitt snakket til for å ha snakket i timen? Hehe ja

26. Kan du spille poker? Har spilt litt på nett, men blir fort lei

28. Har du noen gang vært i Canada? Nei

29. Hva var den siste sangen du hørte på? Elias

30. Kjenner du noen som har bursdag samme dag som deg? Ja

31. Hvor mange land har du besøkt? Husker ikke sånn på stående fot

32. Snakker du andre språk enn ditt morsmål? Engelsk

33. Har du lyst på piercing eller tatovering? Har en tatovering, blir kanskje en til

34. Har du noen gang vært i en ambulanse? Nei *bank i bordet*

35. Svømmebasseng eller hav? Hav

36. Hvordan er været hos deg? Overskyet, regn/snø

37. Spiser du frokost daglig? Prøver

38. Hva er din favoritting å bruke penger på? Klær til Sofie

39. Hva var det siste du kjøpte? Klær til Sofie

40. Hva er ditt favorittprogram på TV? Akkurat nå; mesternes mester

41. Kan du rulle med tungen? Nei..

42. Kan du dykke uten å holde for nesa? Jaaa

43. Sover du med bamser? Nei men av og til en koseklut jeg får av Sofie ;)

44. Hva er din blodtype? Argh, jeg husker ikke, men vet jeg ikke har en av de mest vanlige

45. Er alt lov i krig og kjærlighet? Nei

46. Hvilken farge har du på soveromsveggene dine? Lys lilla (har ikke malt etter den forrige eierene ennå)

47. Skrur du av vannet etter at du har pusset tennene? Nei, jeg lar det stå å renne til dagen etter ;)

48. Sover du med dørene til skapet/skapene åpne eller lukket? Lukket!

49. Er du voksen? Det føles ikke sånn..

50. Har du tatt sol den siste måneden? Nei

51. Kan du skifte olje på en bil? Ikke skifte, men etterfylle ;)

52. Har du fått fartsbot? Nei *bank i bordet*

53. Er du avhengig av tv-en? Ikke så veldig, men den står stort sett på

55. Når du skrur av vekkerklokken din, pleier du å sovne igjen? Min vekkerklokke er Sofie, og den er vanskelig å skru av ;)

56. Om du fikk sjansen til å passe på en ape en helg, ville du gjort det? Nei tør ikke..

57. Hva vil du mer enn noe annet akkurat nå? Vinne masse penger

58. Kaffe eller energidrikker? Nei takk til begge deler

59. Hva er din favorittby? Trondheim, favorittsted: Reine i Lofoten

60. Hvis du ble jaget av en alligator, hva ville du gjort? Er det så mye annet å gjøre enn å løpe da?

61. Liker du håndskriften din? Den er grei nok

62. Hvilken sang hører du på? Ingen

63. Har du vært så full at du har besvimt? Hmmm, nei tror da ikke det

64. Om kjæresten din var utro mot deg, hva ville du gjort? Har vel ikke vært så mye kjæreste lenger da tror jeg..

65. Når våknet du denne morgenen? Ca 8

66. Har du søskenbarn? Ja =)

67. Hva liker du med deg selv? At jeg er mamman til Sofie ;)

68. Hvem snakket du med sist? Gøran

69. Hva er det verste faget på skolen? Matte

70. Hvor skal du bo når du blir eldre? I Trondheim eller i Lofoten ;)

71. Hva drømte du i natt? Ingen aning

72. Hva er det meste du har betalt for en hårklipp? Husker ikke, har ikke vært hos frisør på 19 år!!! Slapp av, jeg har klippet meg iløpet av de 19 årene ;)

73. Hvor ble du født? RIT

74. Hvordan var din forrige helg? Rolig, men veldig koselig :)

75. Hva er din favorittsang? Kommer ikke på noen i farten

76. Om valper aldri vokste opp, ville du kjøpt en? Nei jeg tror faktisk ikke det.. tror det vil være ganske slitsomt å ha konstant valper, akkurat som om babyen din aldri vokste opp, men forble baby, det tror jeg og ville vært litt slitsomt i lengden ;)

77. Hva er den beste iskremsmaken? Jordbær tror jeg

78. Noen gang likt noen du ikke trodde du hadde sjanse på? Ja

79. Har du hjemmeside? Har en til Sofie

80. Er det noen i tankene dine akkurat nå? Ja

81. Kan du si alfabetet baklengs? Ja, med litt strev så

82. Kyss eller klem? Ja takk begge deler

83. Ville du forandret deg selv for en gutt/jente? Nei tror ikke det

84. Hvis du var født det motsatte kjønn, hva ville du hett? Hmm, helt ærlig jeg vet ikke..

85. Har du vært på scenen? Jupp

86. Hvem er favorittkarakteren din fra Star Wars? Liker ikke sånne serier jeg..

87. Ville du gjort alt for en person du er glad i? JA

88. Hva kledde du deg ut som din første Halloween? Har ikke kledd meg ut ved den anledning

89. Hvem var den siste som gjorde deg sint? Sikkert Gøran, hihi

90. Hvorfor det? Husker ikke, var sikkert bare en bagatell uansett, hehe :)

91. Hva er din favorittfrukt? Jordbær og melon

92. Irriterer vennene dine deg? Nei

94. Blogger du? Ja prøver

95. Er du kilen? Er nok det...

96. Hvem er/var din favorittlærer? Jarle Nordnes

97. Hvilket godteri spiser du på kino? Smågodt tror jeg

98. Syns du gutten skal betale på første date? Nei

99. Tror du folk snakker om deg bak ryggen din? Heeelt sikkert noen som gjør det..

100. Hva skal du gjøre etter denne testen? Lalle senga

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar