fredag 6. februar 2009

Freddan ;)

Så kom helga sigende, med tente lys og ost og kjeks på bordet :)
Sofie har vært i superslag i dag, endelig! Ikke for det, hu hoster endel ennå, men den hærlige, rampete, tvers igjennom gode jenta mi er på vei tilbake til seg selv igjen.
Duppen i dag varte fra kl 13 til nesten 1530!!! Selv om hu hadde veldig godt av det etter ei uke med minimalt med søvn. Men dere kan sikkert tenke dere hvordan legginga til kvelden ble... ;)
Men hu er jo så skjønn at jeg måtte bare le.. Først hørtes litt svakt: "mamma, mamma" Jeg gikk inn, la hu ned, gikk ut. Sånn holdt vi på noen runder. Så hørte jeg: "foten, foten" Gikk inn og da hadde hu satt foten i mellom sprinklene, selvfølgelig ingen sak å få den ut selv. Men den slu lille reven min skjønte jo hvordan hu skulle få mamma til å komme. Sånn fortsatte vi også noen runder :) Så var det neste: "bæsj" Gikk inn, og der var det selvfølgelig ingen bæsj ;) Tilsammen holdt vi vel på en times tid før hu sovna.. Jaja, sånn kan det gå. Ingen tvil om at hu nå vet å bruke alle midler for å få oss til å komme :)
Hu har sovet veldig godt fram til nå, men nå er vi inne i en våkenperiode fordi hu hoster så voldsomt..
Så jeg skal avslutte her straks nå. Gøran driver å flyr inn og ut av soverommet mens jeg blogger ferdig, hehe :)

I morra er altså festen jeg gleder meg sånn til. Har vært å kjøpt meg ny bukse i dag, så da er antrekket klart til i morra :) Skulle hatt nye sko også, men jeg fant ingen... Men jeg kan ikke akkurat si at jeg lider noe nød.. Sko er vel ikke akkurat det jeg har forlite av.. ;)

Men da avslutter jeg, så blir vel neste blogging på søndag tenker jeg, og full rapport fra festen ;)
Ha en super helg der ute, og ta vare på dere selv og de dere er glad i <3

4 kommentarer:

  1. Godt å lese at Sofie endelig er på bedringens vei! Tror det har vært en liten prøvelse med all den sykdommen på en stakkars lille prinsessen deres.

    *klem*

    SvarSlett
  2. Heja =)
    Ja det har vært en prøvelse, og hu blir jo så sliten av alt sammen.. Rekker liksom ikke komme seg fra en sykdomsrunde, før den neste hiver seg på..
    Men vi gleder oss til vår og sommer og håper på litt mindre sykdom da =)
    Også gleder vi oss til du kommer hjem igjen, hiiihaaa ;)
    Klem :¤

    SvarSlett
  3. Hihi, ja tiden går fooooooooort! allerede vært 3 uker i praksis (om ikke mer*gruble*).
    Sofie har vel blitt stooor siden sist jeg så henne ;)

    Jeg har endelig våknet fra bloggdvalen og skrevet 2 innlegg på samme dag.Skulle tro at jeg var syk :p

    SvarSlett
  4. Hehe, ja har venta leeeeeeeeeeeeenge på neste blogginnlegg altså :p Veldig veldig koselig at du har begynt å skrive igjen =))) *hopperoppognedogdanserpåbordet*

    SvarSlett