mandag 9. februar 2009

Selges denne annet enn i nettbutikk?

Sofie er så opptatt av bukkene bruse som de har holdt på med i barnehagen. Sunget, dramatisert, laget både troll og bukkene. Så jeg kunne tenkt meg å kjøpt en slik som bildet viser, men syns det er litt kjedelig å bestille på nett, når man bare skal ha en vare.. Da blir det nesten dobbelt så dyrt, men frakt og dill og dall.. Så før jeg bestiller den på nett, lurer jeg på om noen har sett slike i noen vanlige lekebutikker eller lignende? Bukkene, trollet og brua pakkes oppi der som dere ser trollet når det ikke er i bruk. Jeg husker vi hadde sånn i en barnehage jeg jobba i, men det er så mange år siden, at jeg aner ikke om den var bestilt på nett eller kjøpt i butikk. Men hvis noen har peiling så legg gjerne igjen en kommentar. Torhild kanskje du har sett sånn før? =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar