onsdag 18. februar 2009

Er det mulig?

At jeg ikke har noe å blogge om?! Vel, kunne blogga om mye mellom himmel og jord, men det skal jeg spare dere for ;)
Legger isteden ut noen bilder fra diverse aktiviteter; utetid, babybesøk og i dag da jeg og Sofie fingermala =)
Syns det er vanskelig å få teksten der jeg vil ha den i forhold til bildet. Ser perfekt ut på forhåndsvisninga, men når jeg publiserer er det helt forskyvd. Feil tekst til feil bilde, og så er det laga masse avsnitt i teksten som er skrevet på toppen.. Mulig det er jeg som er litt treig på dette, men jeg gidder ikke gå inn og redigere 100 ganger for å få det slik jeg vil ha det.. Så bildene får tale for seg selv ;)
PS! Babybesøket legger jeg ikke ut bilder fra annet enn at Sofie har funnet seg godt til rette i babygymmen til Sverre og et bilde hvor hu står og tegner =) Siden jeg ikke har prata med foreldrene om det, velger jeg å ikke legge ut bilder av den lille skjønningen.















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar