onsdag 18. februar 2009

Karneval

På denne lånepc'n er det ingen programmer for å lese vedlegg i mailer osv. Vi får "post" fra avdelinga til Sofie på mail. På slutten av hver mnd kommer det et skriv om hva de har gjort den mnd og hva som skal skje i neste. Men siden jeg ikke har fått åpnet vedlegget, og glemt å sjekke når vi har vært hos mamma og pappa, har jeg ikke fått lest om karnevalet.
Jeg må ærlig innrømme at jeg har tenkt i de baner at det kanskje ikke skulle være noen karneval på avdeling til Sofie siden vi ikke har hørt om det i noen planer tidligere.
Men når jeg endelig fikk lest mailen fikk jeg om ikke annet bekreftet at det skal være. Men tidspunkt skulle komme seinere. Så jeg hadde heldigvis ikke gått glipp av viktig informasjon!

I går stod det oppslag om at karnevalet skal være 27.februar! Altså neste fredag. Så nå blir det ut å sjekke kostymer... Som sikkert fra før av er veldig utplukka, siden de fleste karneval har vært.. Ikke vil jeg ha en sånn ole brumm eller nasse nøff dress heller... men i lekebutikkene er det stort sett det som går igjen i de minste størrelsene. Thessa har kjøpt et nydelig kostyme til Ariel, men det er på ei nettside hvor man må ha adresse i USA. De er så heldig å ha en tante der.. Men jeg tenker at nettbutikk (innenlands altså) for vår del er ganske uaktuelt siden det bare er ei drøy uke til vi må ha det. Selv om det nok sikkert vil rekke fram, tar jeg ikke sjansen på det nå. Vil ikke risikere å måtte kjøpe to kostymer, som ikke blir brukt mer enn denne ene gangen. Ved neste karneval er det jo for lite uansett.
Så nå må jeg altså belage meg på å tråle rundt i butikker de nærmeste dagene.. Ikke tror jeg Sofie er videre interessert i å ha et kostyme som innebærer hodepynt heller, så dette kan jo bli morsomt! Jaja, det ordner seg sikkert, bruker å gjøre det for snille jenter ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar