lørdag 14. februar 2009

Overlevde en natt alene

Jeg syns faktisk ikke det var noe gøy å sove alene i natt jeg.. Jeg nøt kvelden til det fulle, med pleie av både hår og ansikt. Så filmen Mamma Mia, og jeg likte den veldig godt!! Men det skyldes nok at jeg liker ABBA musikken over middels, for å si det sånn =)
Men når jeg skulle legge meg igår, fikk jeg litt sånn kreepy følelse.. Det gjør jeg alltid når jeg skal legge meg alene. Hekta på sikkerhetslenka på ytterdøra, og den første tanken som slo meg var enn om han (les overfallsmannen) allerede er i leiligheten, da er det forferdelig dumt av meg å ha denne lenka på... Men fornuften seira til slutt og jeg klarte og overbevise meg selv om at det ikke var noe mann i leiligheten! Vel under dyna slo jeg på leselyset for å lese litt i en av de bøkene mamma hadde med til meg. Men blikket mitt søkte stadig ut i gangen hvor skyggene vokste seg enorme fra det lille leselyset.. Og jeg var brennsikker på at i hvert øyeblikk kom Killer Bob snikende rundt hjørnet og kasta seg over meg i senga. Jeg klarte ikke snu meg med ansiket fra døra, for da fikk jeg liksom ikke med meg akkurat når han kom...
For dere som har sett Twin Peaks, så vet dere hvem Killer Bob er.. Den mest skremmende skikkelsen jeg vet om, langt grått hår og et ondt ansikt :s Nesten så jeg skulle lagt ut bilde av han så dere som ikke vet hvem han er får sett det. Men jeg tør ikke, da ødelegger jeg hele bloggen min, haha.. Men jeg kan legge ut en link til et bilde jeg fant.. Et veldig dårlig bilde egentlig, men jeg klarte ikke lete mer, for jeg fikk så vondt i magen *seriøst*
Ikke se på bildet hvis du er alene hjemme og blir like skremt som meg..
Men jeg overlevde og ingen Killer Bob dukka opp over senga mi, så jeg sovna heldigvis til slutt ;)

I dag våkna jeg av melding fra min kjære som var overraskende tidlig oppe til han å være (med barnefri vel og merke). Men først litt utpå dagen henta jeg han hjem, hehe.. Jeg måtte bare grave fram bilen først, samtidig som jeg kombinerte det med å hente Sofie etter duppen hennes. Det var ei strålende blid og glad jente som møtte meg hjemme hos mamma og pappa. Da var hu stolt som en hane, som fikk hjelpe morfaren sin med å legge ved i peisen =) Igår hadde de tent lys og fyrt i peisen hvorpå Sofie kommenterer at nå var det koselig, hehe.. God jenta vet å få sagt det =)
De har stor kosa seg alle tre, med både ute og inne aktiviteter. Legger ut noen bilder fra helga + et par fra tidligere i uka når hu var hos mamma og pappa istedenfor i barnehagen.

Nå er det kveld, og ikke så altfor lenge til sengetid. Men nå gleder meg til å krype under dyna, i motsetning til igår. Nå føler jeg meg komplett med mine to kjære hjemme igjen =)
PS! Ved å trykke på bildene, blir de stooore ;)









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar